به‌ هر‌ حال

چالش کتابخوانی 1395

جمعه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۴۱ ب.ظ

جادی -که همیشه یکی از الهام‌بخش‌ترین افراد برای من توی وبلاگستان بوده و از حضورش مرسی هستم!- سال قبل یه چالش وبلاگی خوب برای کتابخوانی راه انداخته بود که من بخاطر کنکوری بودنم از شرکت توش جا موندم. ولی عقده‌ی شرکت توی این چالش توی دلم مونده بود و با خودم عهد بستم که سال بعد حتماً دنبالش کنم. ولی با شروع سال جدید دیدم جادی قصدی برای باز آفرینی این چالش نداره برای همین باهاش تماس گرفتم که ببینم برنامه چجوریه؛ خودش قصد داره شروعش کنه یا اجازه دارم خودم راهش بندازم؟ پاسخ هم این بود که احتمالاً امسال فرصت نمیکنه خودش این قضیه رو پیش ببره و من میتونم افتخارش رو داشته باشم. [اجازه نامه‌ی کتبی! :D]

داستان این چالش به این صورته که شما باید در سال جدید دوازده‌ تا کتاب بخونید -بیشتر هم خوندین به کسی بر نمیخوره!- اما با یه سری شروط ویژه که توی تصویر گفته شده. شرایط رو همونطور که سال قبل خود جادی تنظیم کرده بود قرار دادم فقط با مقدار خیلی کمی تغییر، چون بنظرم خودش همینجوری جذابیت کافی رو داشت. 

درکل خودم رو در حدی نمیبینم که بخوام این چالش رو معرفی کنم که همه انجام بدن. ولی خوشحال میشم اگه همین تصویر رو بردارین و یجا بچسبونین و هر گزینه‌ای که خوندین رو تیک بزنین و پیشرفتتون رو توی وبلاگتون اطلاع بدین. هم فاله هم تماشا. خودم هم توی این وبلاگ پیشرفتم رو در طول سال خواهم نوشت که میتونید از صفحه‌ی تگ Book1395 # یا آدرس کوتاه شده‌ی Bit.ly/Book1395 همه‌ی پست‌های مربوط به این چالش من رو بخونید. 

Book1395

برای دریافت تصویر توی اندازه‌ی اصلی روی عکس کلیک کنید.

۱ ۰
۱۳ دیدگاه
| اشتراک‌گذاری‌: به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم

این مطلب با برچسب‌های, Book Challenge 1395, Book1395, چالش وبلاگی, چالش کتابخوانی, چالش کتابخوانی 1395, کتابخوانی در تاریخ جمعه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۴۱ ب.ظ، توسط سُر. واو. شین منتشر شده است.
  • خانم والیوم

    ۱۳ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۴۴ وب سایت

    امممم... خوبه من هستم;)

  • سُر. واو. شین

    ۱۳ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۴۰

    هوم :)

  • تو کا

    ۱۳ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۵۰ وب سایت

    چه چالش جالبی :) 

    امتحان کردنشو دوست دارم ولی سه تا گزینه آخر (پایین عکس) سخته آدم خودشو راضی کنه راجع بهشون :دی
    من تا یک ماه دیگه کنکور ارشد دارم که هیچ!! ولی به احتمال زیاد توی این چالش شرکت می کنم حالا تا سه تای آخری :دی

  • سُر. واو. شین

    ۱۳ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۴۴

    بامزگیش به همینه که یه سری شرایط عجیب غریب باعث بشن سراغ کتابایی بریم که تا الآن نرفتیم :D 


    ایشالله کنکور رو به خوبی میدین و این چالشم به خوبی دنبال میکنین. اگه سه تای آخر رو هم نخواستین انجام بدین مثلاً‌ میتونین سه تا جایگزین باحال برای خودتون بذارین بجاش :D 

  • ایزابلا ایزابلایی

    ۱۳ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۵۳ وب سایت

    چالش خیلی خوبیه :) حتما شرکت میکنم. ممنون بابت اطلاع‌رسانی.

  • سُر. واو. شین

    ۱۳ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۴۴

    خواهش میکنم. باعث افتخاره :)

  • م

    ۱۴ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۵۱

    چه طرح خلاقانه ای مخصوصا اون آخری که گفته حرف اول اسم و فامیلش شبیه خودمون باشه:)

     یه تعدادی از  این چیزایی که گفته قبلا جزعی از انگیزه های انتخابم بوده دوست دارم امسال همه رو انجام بدم .
    یه سری از انگیزه هام رو هم میخوام بهش اضافه کنم مثلا مترجمش نویسنده نامداری نبوده ولی سلیقه مترجم تو انتخاب کتاب برای ترجمه رو دوست داشتم برای همین کتابی رو که اون ترجمه کنه چشم بسته میخرم و تا حالا پشیمون نشدم. عنوانش هم میذارم مترجمشو دوست دارم:-)
     یا مثلا جز کتابای سریالی و چند جلدی باشه. تنها کتاب نویسنده باشه و ...
    من که حتما هستم:-)

  • سُر. واو. شین

    ۱۴ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۱۰

    هوم خیلی خوبه. اگه خواستی میتونی همینجا اطلاع بدی پیشرفتت رو که بقیه هم تشویق بشن و اینا :D 

  • هادی ص.

    ۱۴ فروردين ۹۵ ، ۱۷:۳۴ وب سایت

    حالا که بحثش پیش اومد بگم که ۲۰٪ تخفیف عیدانهٔ کتاب هم هست که تا فردا ۱۵م وقت داره. لیست کتاب‌فروشیایی که توی طرح شرکت کردن رو توی ketab.ir زده. کارت ملی هم یادتون نره. هی غر نزنین کتاب گرون ه و فلان. (هر چند گرون هست البته. :-" )

  • سُر. واو. شین

    ۱۴ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۱۱

    بسیار ممنون بخاطر اطلاع رسانی :-" 

  • miss x !

    ۱۴ فروردين ۹۵ ، ۱۷:۵۱ وب سایت

    چه جالب این چالش رُ معرفی کردید !

    من که حوصله ی کتاب خوندنم پریده، دلم خواست انجامش بدم :) !

  • سُر. واو. شین

    ۱۴ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۱۲

    اگه انجام بدین خیلی خوبه. هم باحاله هم حوصله‌هه برمیگرده :D 

  • آقای سر به هوا ...

    ۱۵ فروردين ۹۵ ، ۱۷:۵۹ وب سایت

    رو حمایت منم حساب کن ...

  • سُر. واو. شین

    ۱۵ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۰۶

    باعث بسی خوشحالیه :D 

  • منا مهدیزاده

    ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۴۷ وب سایت

    عهههه این!!!
    من پارسال نرسیدم بهش... امسال شاید...
    ولی جادی خیـــــــــلی خوبههههه!!! قبول داری؟؟؟ یکی از بهترین و جذاب ترین و باحال ترین آدماییه که تو زندگیم دیدم!!! عکسی که با جادی دارم یکی از افتخاراتم محسوب میشه :))))
    خلاصه که جادی دوس میداریم :) و آفرین بهت که این چالشو اطلاع رسانی کردی باز :)

  • سُر. واو. شین

    ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۵۳

    آره جادی عالیه واقعاً. ببینم عکسه رو :-" 


    خب خدای را شکر. دنبال کن چالشو خبرشم بده تو وبت یا تو وبم :D 

  • نگین ...

    ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۰۳ وب سایت

    این جقد خوبهههه :))

    باید با دقت بخونمش و انتخاب کنم 

  • سُر. واو. شین

    ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۲۰

    بسیار عالی :D 

  • sina S.M

    ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۵۰ وب سایت

    حالا ازین شرایط کدومو تغییر دادی ؟ ! احتمالن یکیش این بوده که باید دوست جنس مخالف توی کافه بهت پیشنهاد داده باشه ... ولی با توجه به نامردی های روزگار ، بخش جنس مخالف رو حذفیدی :دی

    ایول به این بینش غیر ددمنشانه :دی

    پ ن :
    ولی جدا از شوخی سخت ترین کار دنیا خوندن کتابیه که فیلمشو دیده باشی ...

    راحت ترین کار دنیا هم دیدن فیلمیه که کتابشو خونده باشی :دی

  • سُر. واو. شین

    ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۲۰

    :)) دوتاشو تغییر دادم. یکی اون نویسنده‌ی آمریکای لاتین یکی هم اون که نویسنده‌ی ایرانی نامدار ترجمه کرده باشه :D 


    کدوم بینش غیر ددمنشانه منظورته؟ :D 

    پ.ن: موافقم :))

  • نگار. س.

    ۲۸ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۰۸ وب سایت

    من حتما هستم اینو :D به لیست بعد کنکورمم اضافه ش می کنم :D


    در کنار این، Goodreads.ir عضو بشین و چالش تعدادی هم بذارین :)) کلا گودریدز خیلی خوبه :دی 
    + اجازه هست من با لینک اینو تو گودریدز بذارم که اگه کسی خواست به چالشش تنوع بده؟

  • سُر. واو. شین

    ۲۸ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۵

    آشنا نیستم با گودریدز. الآن هم باز نمیشه برام ولی حتماً میرم عضو میشم ببینم چجوریاست. مرسی بخاطر معرفی :D 


    آره اگه این کارو بکنین خیلی هم خوبه. راحت باشین :D 

  • mahi siah

    ۲۹ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۵۶ وب سایت

    چالش جالبیه هم شرکت میکنم هم اگ اجازه بدی میزارمش وبلاگم خب؟

  • سُر. واو. شین

    ۲۹ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۳۷

    خوشحال هم میشم بذارین (:

  • نگار. س.

    ۲۹ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۰۰ وب سایت

    اشتباه شد :| همه ش تقصیر این اتوکارکته :|

    Goodreads.com عه آدرس سایتش. 


  • سُر. واو. شین

    ۲۹ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۳۹

    پیش میاد :))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">