به‌ هر‌ حال

میخواهم برای عنوان پست بعدی ام یک رمان بنویسم

سه شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۳۶ ق.ظ

بله درست متوجه شده اید. دارم روی یک رمان کار میکنم. یک رمان فاخر برای عنوانِ پست بعدی ام که در این وبلاگ میفرستم بعداً. چون به نظرم این وبلاگ لایقِ این است که عنوان پست بعدی اش به اندازه ی یک رمان طولانی باشد. تازه از این رمان های الکی پلکی که میشود توی چند ساعت تمام شان کرد و یک نقد و بررسی هم برایشان نوشت نه! ابداً نه! رمان که میگویم ذهنتان برود سمت ارباب حلقه ها مثلا. یا دارن شان. اینها. میخواهم عنوان پست بعدی ام به اندازه یک رمان 4 جلدی باشد که هر جلد اش ششصد و هفتاد و سه صفحه و نیم است. بله ششصد و هفتاد و سه صفحه و نیم. نیم دارد توی اش. یعنی یکی از صفحه هایش نصفه است. همینجوری. عشقم میکشد رمانی که میخواهم بنویسم یک صفحه ی نصفه درانش داشته باشد. هیچی هم توی اش نباشد. رمانِ عنوانِ پستِ وبلاگِ خودم است. (نویسنده در این جمله خوار و مادر نقش نمای اضافه را رسماً به هم قلمه زد!)

توی هرکدام از این جلدهای ششصد و هفتاد و سه و نیم صفحه ای هفت فصل میگذارانم و در هر فصل هفت باب. و در هرکدام از آن هفت باب هفتاد درب از درب های حکمت را به روی شما میگشویم. آن هم فقط و فقط درانِ یک عنوان پست. ببینید دیگر من چه شاخی هستم در میان شاخ های عالم. اوه اوه.

۲ ۰
۱۵ دیدگاه
| اشتراک‌گذاری‌: به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم

این مطلب با برچسب‌های, جفنگیات در تاریخ سه شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۳۶ ق.ظ، توسط سُر. واو. شین منتشر شده است.
  • Volume Formula

    ۱۰ تیر ۹۳ ، ۰۱:۱۲ وب سایت

    آوه آوه

  • کمند سلیمانی

    ۱۰ تیر ۹۳ ، ۰۱:۱۸ وب سایت

    من که نفهمىدم چقدر شد! بسى تو هم تو هم بود! 

    رمان خوبه اما جان هر کس دوست دارى تو ىه پست کلشو نذارىا!!!
    دارن شان؟ واقعا؟ ا نجورى که فهمىدم بسىار به کتاب هاى تخىلى علاقه مندىا! ارباب حلقه ها دارن شان هرى پاتر...
    دارن شان چىزى بودا...

  • سُر. واو. شین

    ۱۰ تیر ۹۳ ، ۲۱:۴۸

    هر کتاب تخیلی ای که بگی من بچه بودم باش یه قل دو قل بازی میکردم.

  • سروناز

    ۱۰ تیر ۹۳ ، ۰۱:۲۳


    منتظرمندَم که حتمن مشاهده بنُمایم رمانِ عنوانِ پستِ وبلاگِ خودتون رِ .

  • ALI REZA

    ۱۱ تیر ۹۳ ، ۱۱:۴۷ وب سایت

    موفق باشید

  • کمند سلیمانی

    ۱۱ تیر ۹۳ ، ۱۲:۲۵ وب سایت

    وااااى من دارن شان و ار.ال.استاىن رو خفه کرده بودم :))


  • سُر. واو. شین

    ۱۱ تیر ۹۳ ، ۲۳:۰۸

    دارن شان, آر ال استاین, تری دیری, جی آر آر تالکین, جی کی رولینگ مخصوصاً ! اسطوره های زندگیم بودن اون موقعا :))

  • Kıᴀɴᴀ ᵛᵐ

    ۱۲ تیر ۹۳ ، ۱۷:۲۳ وب سایت

    اصن دوس دارم این عنوانای بلند چرت و پرتی رو که به مطلب ربط ندارن!! از این ایده هم به شدت استقبال مینمایم!
    +همین که نقش نمای اضافه رو مث نصف ملت، «ـه» ننوشتی خیلی هم احساس شور و شعف دست داده به ایشون احتمالا!!
    ++چند سال پیش، هر پنج شنبه یه کتاب آر. ال. استاینو میخریدم! ولی یه جلد از دارن شان خریدم، نصفشم نتونستم بخونم! اصن ارتباط برقرار نکردم با داستان!!

  • سُر. واو. شین

    ۱۵ تیر ۹۳ ، ۲۳:۳۵

    + من اگه یه روزی به قدرت برسم اول از همه یکی اونایی که ــِـ رو ـه مینویسن رو میکشم یکی معلمایی رو که اینا رو تو املا پاس کردن :| :D
    ++ دارن شان اگه منظورت کتاب سرزمین اشباحش باشه که واقعا فوق العاده ست. اکثر کتابا اولاشون جالب نیست ولی این کتاب خب 12 جلده. یکم بگذره میری درگیر میشی با داستان. تو قسمتای جلوتر هم کلی چالش هست که جذبت میکنه. بخون به نظرم.

  • مهراوه

    ۱۳ تیر ۹۳ ، ۱۸:۳۵

    حالا آن نیم را نداشته باشَد نمیشَوَد ؟! 

  • سُر. واو. شین

    ۱۵ تیر ۹۳ ، ۲۳:۳۳

    اصلا راه نداره :-"

  • حسین شکری

    ۱۶ تیر ۹۳ ، ۱۵:۴۱ وب سایت

    سلام دوست عزیر وب خوبی داری
    اگه مایل به تبادل لینک بودی منو با اسم
    "تاریخچه های خواندنی"
    لینک کن بعد خبرم کن و بگو با چه اسمی لینکت کنم
     با تشکرtarikhche.tk

  • vuvık Λʌ

    ۱۷ تیر ۹۳ ، ۱۵:۵۴ وب سایت

    + من از ته قلب آرزو میکنم به قدرت برسی!!
    ++ الآن کتابه دم دستم نیس! ولی فک کنم از همون مجموعه ی سرزمین اشباح باشه. دیگه الآن چند وقته از این سبک کتابا نمیخونم ولی اگه مودش برگشت، حتما باز یه امتحانی میکنم ببینم شاید این دفه خوشم اومد!

  • سُر. واو. شین

    ۱۷ تیر ۹۳ ، ۲۲:۵۶

    + :))
    + سرزمین اشباحو اگه خوندی بعدش میتونی حماسه لارتن کرپسلی رو هم بخونی. یه رمان 3 جلدیه فک کنم. داستان زندگی آقای کرپسلی رو گفته. بعد رمان نبرد با شیاطین (10 جلدی) هم از دارن شانه باز. خیلی خوبه با مغز ور میره یجورایی. دست خدا پشت و پناهت بهرحال :D

  • کمند سلیمانی

    ۱۸ تیر ۹۳ ، ۱۶:۵۰ وب سایت

    سرزمین اشباح رو که اصلاً حال کردم باهاش اساسی!

    نبرد با شیاطین هم که دو بار هر 10 جلد رو خوندم!

    + جلاد لاغر :))

    آر.ال.استاین کل مجموعه هاش رو خوندم :دی

    همچین بچه ی بیکاری بودم من!!

  • سُر. واو. شین

    ۱۸ تیر ۹۳ ، ۲۳:۲۵

    :)) مث خودم بودی :D 

  • vuvık Λʌ

    ۱۸ تیر ۹۳ ، ۲۱:۳۵ وب سایت

    :دی
    مرسی مرسی!

  • رسول

    ۱۸ تیر ۹۳ ، ۲۲:۳۱ وب سایت

    کفم برید! چقدر حکمت تو یه عنوان پست آخه؟!!

  • قایق کاغـ ـ ــ ـــذى

    ۲۶ تیر ۹۳ ، ۱۵:۱۵ وب سایت

    جى کى رولینگ اسطوره ى زندگى منم بوده :)))))
    وااااااااااى خدا :)))))

  • سُر. واو. شین

    ۲۶ تیر ۹۳ ، ۲۳:۰۲

    انسان باخدا و بزرگواریه :-"

  • قایق کاغـ ـ ــ ـــذى

    ۲۶ تیر ۹۳ ، ۱۵:۱۶ وب سایت

    میگم این سرویس دهندتون آدم شده ها! دیگه نمیگه کد اشتباهه!!

    ترسیدن ازم :))

  • سُر. واو. شین

    ۲۶ تیر ۹۳ ، ۲۳:۰۱

    حتما دیگه :))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">