به‌ هر‌ حال

خرخوان ها با ساعت مشکی در جلسه حاضر شوند

جمعه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۵۸ ق.ظ

به نظرم بوی هایپ خیلی خوب است. بوی هایپ انقدر خوب است که آدم میخواهد آن را به لباسش بپاچاند و برود توی بیران. ولی بدی اش این است که لباس های آدم ناچ -ناچ از نوچ می آید و در اسپانیایی اصیل نورچ تلفظ میشود- میشوند و بگای سگ میروند. البته منظورم لباس هایی است که هایپ را پاچانده ای به آنها. زیرا بقیه ی لباس ها دلیلی ندارند که نورچ بشوند. مگر اینکه به آنها هم هایپ زده باشید و یا روی آنها عسل ریخته باشد. زیرا لباس ها کلا به دو دلیل نارچ میشوند. یا روی آنها خودمان هایپ میریزیم و یا عسل خودش روی آنها میریزد -یعنی اگر هایپ خودش بریزد یا اگر عمدا عسل را بریزیم نمینوچد- . بله به همین دلیل است که اگر یک نفری بی آید رایحه ی هایپ را استخراج کند و بفروشد حتی ممکن است بیشتر از خود هایپ فروش کند. چرا که افقار -فقیران- میروند عطر هایپ میزنند تا وقتی دوستانشان پرسیدند این چه بویی است؟ بگویند که هایپ خورده ایم. خیلی پولداریم چون! و کلاس بگذارند هی.

هایپ خیلی خوب است در کل. هیچ کتابی نه تنها در وصف هایپ نمیگنجد, بلکه در خود هایپ هم نمیگنجد. چون قوطی های هایپ در سایز های کاملا مناسب و مشتری راضی نگهدارنده ساخته میشوند و هیچ کتابی در آنها جا نمیشود. حتی کوچکترین کتاب های جهان هستی هم در آن جا نمیشوند. حتی یک دانه یه کوچولوی بی ارزش که در مغازه ها به جای پول خورد میدهند. [تلمیح دارد به داستان معروف خودم به این صورت که: یک روز اینجا یک نمایشگاه کتابی بود و من رفتم در غرفه ی مبتکران آنجا و یک کتاب های خیلی کوچک و ریزه میزه ای آنجا بودند که آن یارو مغازه دار هه میگفت 500 تومان اند و به جای پول خورد میدهیم به مشتری ها. چون پول خورد نداریم. پول خورد چیز کم یابی است. نکته ی جالب آن آقاهه این بود که بهمن بازرگان را از نزدیک لمس کرده بود. خودم ازش پرسیدم و خود اش بهم گفت.]

هایپ انقدر خوب است که من میخواهم از این به بعد تمام پستان وبلاگم را -پِستان نه! پُستان. جمع مذکر سالم پُست در حالت مرفوعی- به آن اختصاص بدهم. یعنی از این لحظه به بعد در این وبلاگ هیچ چیز بجز چیزی که درباره ی هایپ باشد نخواهید خواند. بنابراین اگر به هایپ علاقه ندارید یا حتی بدتر, اگر از هایپ بدتان می آید آن علامت بستن صفحه را از بالای صفحه بزنید و از این وبلاگ بروید بیران. اینجا یا جای من و پست های هایپی ام است یا جای شما. ها ها ها شوخی کردم! دیگر آنقدر هم دموکراسی نداریم اینجا. اینجا فقط جای من و پست های هایپی ام است. شما هم اگر از هایپ خوشتان نمی آید بروید خودتان را به دکتر نشان بدهید. بروید در وبلاگ هایی که به دروغ و فقط برای جذب کردن شما هایپ دوست ندارها میگویند از هایپ متنفر اند, و اینها را در حالی مینویسند که در همان لحظه دارند هایپ میخورند. خودم با چشمان خودم دیده ام این صحنه ها را. ولی من با شما روراست هستم. چون دو چیز در لغت نامه ی زندگی من جایی ندارد. یکی حرف زشت و آن دیگری دروغ! بنابراین در این که من هیچوقت به شما چیزی بجز حقیقت نمیگویم حتی لحظه ای شک نکنید.

اتفاقا آن روزی رفته بودم یک کتابفروشی که کتاب بخرم ... بیخیال آقا ول اش کن. همه اش چرت و پرت است. مثل آخر قسمت هشتم هری پاتر که ولدمورت هری را بغل کرد و گفت متاسفم که پدر و مادرت را کشتم پسرم. و بعد او را هم کشت.

Hype

۲ ۰
۱۰ دیدگاه
| اشتراک‌گذاری‌: به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم

این مطلب با برچسب‌های, جفنگیات در تاریخ جمعه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۵۸ ق.ظ، توسط سُر. واو. شین منتشر شده است.
  • (: vuvik

    ۱۷ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۵۷ وب سایت

    =)) انسان خلی هستی!! تبریک میگم بهت! با احترام به سلیقه ی شخصیت! :دی

    ینی این قضیه ی عدم وجود دروغ و حرف زشت در لغت نامه ی زندگیتو با همه ی وجود در پست های پیشین لمس نمودیم! لازم نبود بگی اصن!!

  • سُر. واو. شین

    ۱۷ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۳۷

    :))

    بهرحال تکرار برای مغز در حال رشد لازمه :-"

  • آرین نرم افزار

    ۱۷ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۳۴ وب سایت

    سلام دوست عزیز ؛ نسخه ششم کد ساز وبلاگ به صورت انیمیشنی برمیگرده و اون مورد سفارشی شما رو هم داره

  • سُر. واو. شین

    ۱۷ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۳۶

    دست گلت درد نکن آرین جان.

  • (: vuvik

    ۱۸ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۵۸ وب سایت

    اصن منو بگو که به سلیقه ی شخصی تو احترام میذارم! :|

  • سُر. واو. شین

    ۱۸ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۱۲

    :)))))

    بده به فکرتم خب؟ :-"

  • ماری کوری

    ۱۸ مرداد ۹۳ ، ۲۱:۵۱ وب سایت

    اوووه من هی آدرستو تو blogsky میزدم میگفتم پس این چرا نیسش :))) خوبیه این وبگذر همینه دیگه بلخره پیدات کردم 


    من از هایپ انتظار دارم وقتی می نوشمش :)) کوهی از انرژی بشم ولی تا حالا ننوشیدمش می ترسم خلافش ثابت بشه تصوراتم از هایپ به بریزه D: 

  • سُر. واو. شین

    ۱۸ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۱۱

    عه ببین کی اینجاس :)) اون سری کلی غمگین شدم گفته بودی یه اثری از خودمون بذاریم ولی هرچی گشتم هیچ جایی نبود که اثری بذارم :))

    بخور اصن تبدیل میشی به اون یارو تو فیلم چهار شگفت انگیز که همینجوری آتیش میگرفت یهو :-"

  • منا مهدیزاده

    ۱۹ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۱۰ وب سایت

    = ))
    عـــالی بود ... یعنی به هر کی دستم می رسید دادم وبلاگتو ... !
    خیلی خلاقیت می خواد این جوری بحث تو بحث کردن ...
    به شدت راضیم ! :دی

  • سُر. واو. شین

    ۱۹ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۵۹

    لطف داری. خدا ازت راضی باشه :))

  • کمند سلیمانی

    ۱۹ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۴۷ وب سایت

    ناچ-ناچ نوچ نورچ نارچ :))
    افعال بسیار زیبایی بکار می بری :))
    من حاضرم شهادت بدم که بجز حرف راست و غیر رکیک چیزی از دهانت بیرون نمی آید :))
    آیا هایپ خوردن نشانه ی پولداریست؟ :اُ
    این لباسایی که عسل میریزه روشو دوست دارم بسوزونم :|
    کلاً دمت سردددددددد که حالمان را خووووووب جا آوردی :دی (خودم سرما رو به گرما ترجیح می دم اگه اصرار داری بگم دمت جیز باید بگم که دنبال کسِ دیگه ای باش ک بت بگه :| )

  • سُر. واو. شین

    ۱۹ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۲۴

    :))

    آره دیگه هرکی فرت و فرت 7-8 تومن بده هایپ بخوره پولداره! :D

    :)) جیلیز ویلیز هم انتخاب مناسبیه :-"

  • کمند سلیمانی

    ۲۰ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۱۶ وب سایت

    اون بحث کسائی که هایپ دوس ندارن جدا این که من "اجازه" ندارمم بخورم چیز دیگریست  :دی
    می گن تو بیش فعال می شی از این چیزا بخوری!
    دلیل دیگه ای که برام آوردن این بود که همینجوریشم دم به دقیقه می گی خوابم نمی بره انرژی زا میل کنی چی کار می کنی؟!
    منطقی فک کنم :دی

  • سُر. واو. شین

    ۲۰ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۳۰

    بیش فعالی چیه بابا :))

    صب بخور تو روزش انرژی داری شبش عین خرس میخوابی باز. همه ش تلقینه البته. به خودت تلقین کنی که این چیزا اثر نداره ده تا هم بخوری بازم تاثیری نمیذاره روت. و بالعکسش هم صادقه.

  • sina S.M

    ۱۷ شهریور ۹۳ ، ۲۰:۲۵ وب سایت

    چه قلم زیبایی ! البته به نظر زیادی تند و تیز است ! یه جورهایی انگار در هنگام نوشتن این متن ها زیادی مصرف کرده ای (:

    یا بهتر است اینجوری بگم : هنگام مصرف کردن زیادی نوشتی :دی 

    شوخی بود و این حرفا ... 


  • سُر. واو. شین

    ۱۷ شهریور ۹۳ ، ۲۳:۱۹

    :)) مطمئناً اگه مصرف میکردم وضعم بهتر از اینا بود :-"

    اون بخش "چه قلم زیبایی !" هم مشمول شوخی میشه؟ :D

  • sina S.M

    ۱۸ شهریور ۹۳ ، ۰۸:۰۶ وب سایت

    یاد وبلاگ یکی از دوستان افتادم ( من یک الکلی ام ) 

    ایشون افتخار میکنه موقع نوشتن پست های وبلاگ از ناب ترین نوع شراب مینوشه ( نوعشم مینویسه ! )

    راستی لینک آهنگ توی همون پست هست !

  • سُر. واو. شین

    ۱۹ شهریور ۹۳ ، ۰۰:۱۹

    صداقت عالی ـست :-"

    دست گلت درد نکنه :D

  • فاطمه

    ۲۶ فروردين ۹۶ ، ۰۰:۳۵

    یک.روز قبل از عید بعد مدتها دور از چشم خانواده رفتم هایپ بخرم دیدم چند تومن گرون شده. گفتم آقا چرا اینقدر گرون؟!  گفت دم عیده دیگه :/  هایپ هم گرون میشه. فکر میکنم پولدارها جای آجیل از مهمون هاشون با هایپ پذیرایی میکنن. خیلی وقت پیش ها یه چیز خریدم با مارک هایپ قد یک بند انگشت بود. مغازه دار میگفت این عصاره ی هایپه. گفتم باید چیکارش کنم با قطره چکان بخورمش؟! راستش هنوز هم نفهمیدم چه کارایی داشت! 

  • سُر. واو. شین

    ۲۸ فروردين ۹۶ ، ۰۰:۰۵

    ینی دهن منطقو سرویس کرد با این دلیلش :)) دم عید چه ربطی به هایپ داره :/


    عصاره چیه :))) اونام هایپن فقط انرژیشون بالاتره نسبت به هایپ عادی D: همینجوری باید سرکشید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">