به‌ هر‌ حال

وقتی که میرم تو خودم شاید ..

پنجشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۵۳ ق.ظ

راستش زیاد در جریان میزان شهرت رستاک حلاج نیستم‏، ولی با توجه به اینکه خیلی از دوستام وقتی آهنگ‌هاشو گوش میدم اسمشو ازم میپرسن حدس میزنم ممکنه خیلی مطرح نباشه. خلاصه اینکه من رستاک حلاج رو در کنار سیامک عباسی و سینا شعبانخانی و احتمالاً یکی دو نفر دیگه که الآن حضور ذهن ندارم تو دسته‌ی افرادی میشناسم که موسیقی رو خوب میشناسن و رگ خوبی از حس جامعه رو بلدن؛ دنبال یک شبه مشهور شدن نیستن و قدم قدم به سمت محبوبیت خیلی بالا پیش میرن. 

در مورد رستاک من اصلاً اطلاع نداشتم مجاز شده تا چند روز قبل که خبر انتشار آلبومش رو خوندم! خب طبق انتظارم آلبوم خیلی خوب و دلنشینی شده. پیشنهاد میکنم حتماً بخرید و گوش بدید. مثل باقی کارهاش حس و حال پاییزی نابی داره ..

[دانلود از Beeptunes]

Rastaak Hallaj-Paeeize Sale Baad

  آلبوم با قرص‌ها میرقصد کاوه آفاق که اخیراً اومده و آلبوم رفته از دست کامنت بند که اخیراً نیومده رو هم به کسایی سلیقه‌شون به راک تمایل داره پیشنهاد میکنم. دیگه گفتم حالا که تنور پیشنهاد داغه اینارم بچسبونم بره :D 

  به امید خدا تا چند روز دیگه ویژه‌برنامه‌ی نوروزی پادکستمون توی سایت بیپفا آماده میشه و میخوام برای اولین بار اینجا هم آپلودش کنم که دانلود کنین لذت ببرین :D 

  اگه تو شب یلدا هم میوه خوردن رو ممنوع کنن ملت جمع میشن دور هم پیتزا میخورن! حالا نه به این غلظت، ولی منظورم اینه که ناجور شدن چهارشنبه‌سوری فقط تقصیر کسایی نیست که میرن ترقه میخرن ..

۲ ۰
۱۳ دیدگاه
| اشتراک‌گذاری‌: به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم

این مطلب با برچسب‌های, رستاک, پاییز سال بعد, چهارشنبه سوری, کامنت بند, کاوه آفاق در تاریخ پنجشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۵۳ ق.ظ، توسط سُر. واو. شین منتشر شده است.
  • مترسک ‌‌

    ۲۷ اسفند ۹۴ ، ۰۸:۲۲ وب سایت

    رستاک رو خیلی دوست دارم ^_^

    عجم هم تازگیا مجاز شده، اونم من به شما پیشنهاد می‌کنم ;)

  • سُر. واو. شین

    ۲۷ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۴۵

    آره تو وبلاگت خوندم. گذاشتم تو لیست کارام که حتماً دانلودش کنم. ممنون.

  • پر پر

    ۲۷ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۰۹ وب سایت

    من عاشق رستاک م.آهنگاش درجه یک هستن

  • سُر. واو. شین

    ۲۷ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۴۵

    هوم :)

  • Helia

    ۲۷ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۲۰ shokolatetalkh42@yahoo.com

    یوهوووووو


    اولین خوراک تویی :))

    چطوری فرستادی:|؟؟

  • سُر. واو. شین

    ۲۷ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۴۴

    تو تنظیمات سایت میشه وبلاگتو بذاری تو خوراک :D 

  • خانم والیوم

    ۲۷ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۰۱ وب سایت

    اممم اسمش اشناس ولی مطمئن نیستم شنیدهباشم.


    راک خوبه راک

  • سُر. واو. شین

    ۲۷ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۰۸

    یه گروه موسیقی هم داریم به اسم رستاک. با این فرق دارن. شاید اسم اونا رو شنیدی.

  • بنفشه

    ۲۷ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۳۸

    رستاک خیلی خوبه آهنگاش

    ولی ترانه گفتنش حتی از خوانندگیش هم بهتره :-(

  • سُر. واو. شین

    ۲۷ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۵۳

    درسته،
    ناراحتی که ترانه گفتنش بهتره؟‌ :))

  • miss x !

    ۲۷ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۴۷ وب سایت

    آهنگ جوون مرگ رستاک جزو اون اهنگهایی هست که همیشه برا من تازگی داره !

  • سُر. واو. شین

    ۲۸ اسفند ۹۴ ، ۰۱:۴۵

    آهنگ قشنگیه.

  • م

    ۲۸ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۳۵

    رفته از دست رو گوش دادم جز آهنگ سرآلبومی هیچی ازش یادم نمیاد فقط میدونم همون موقع که گوش دادم زیاد خوشم نیومد:| (چه بررسی حرفه ای بود حال کردی؟)


    اون ترقه بازی رو خوب اومدی دیدم طرف درآمد پدرش کفاف دخل و خرجشون رو هم نمیده اون وقت ۲۰ تومن ۲۰ تومن خرج ترق و توروق میکنه:| 
    اینا نه که خیلی از صدای بوم بوم خوششون میاد باس بفرستنشون سوریه برن بجنگن:))

  • سُر. واو. شین

    ۲۸ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۴۳

    آلبوم آرام بخشیه بنظرم باحاله.


    والا همینا با ترقه هاشون برن سوریه قائله چند روزه ختم میشه :))

  • خانم والیوم

    ۲۸ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۳۴ وب سایت

    قشنگ بود احسنت!

  • سُر. واو. شین

    ۲۸ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۴۲

    گوشاتون قشنگ میشنوه :D 

  • آیدین

    ۲۹ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۱۸

    من اگه میبینی نظری نمیذارم صرفا به این دلیلِ که ایندفعه واقعا نظری ندارم :| 

  • سُر. واو. شین

    ۲۹ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۴۱

    تو اگه نظر نداری هم نظر بذار که نظری ندارم. همینم حسابه :))

  • Miss Avilet

    ۰۱ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۲۲ وب سایت

    یعنی منم باید نظر بذارم که نظر ندارم؟ :-″

  • سُر. واو. شین

    ۰۱ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۳۵

    نه دیگه این ویژگی فقط مختص آیدینه :))

  • Miss Avilet

    ۰۱ فروردين ۹۵ ، ۰۸:۲۳ وب سایت

    من از همین تریبون دست آیدین رو می‌فشارم. نائل شدن به این مسئله نیازمند درجات بالایی از مقامه

  • سُر. واو. شین

    ۰۱ فروردين ۹۵ ، ۱۸:۲۳

    امیدوارم قدر این فرصت‌های ناب زندگی رو بدونه!

  • هولدن کالفیلد

    ۰۱ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۵۱ وب سایت

    با قرص ها میرقصد چرت بود!
    آلبوم اشارات نظر میلاد درخشانی و آلبوم باراد از گروه باراد رو بهت پیشنهاد میدم!

  • سُر. واو. شین

    ۰۲ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۲۱

    با قرص ها میرقصد سبکش اقتضا میکنه این شکلی باشه. به همون دلیلی که خیلیا با رضا یزدانی حال نمیکنن میشه با اینم حال نکرد. خودم البته فنش نیستم به هیچ وجه ولی آلبومشو که گوش دادم دیدم خوبه واسه این برهه‌ی بدون راک تو ایران. 


    میلاد درخشانی رو که خیلی دوست دارم دنبال میکنم کاراشو. اشارات نظر خیلی خوب بود. افشارستان هم حتما گوش بده عالیه. 

    باراد هم دانلود میشه حتما. ممنون بخاطر پیشنهاد. 

  • دخترِ خونه ..

    ۰۹ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۱۰ وب سایت

    موهاش دریا بود دنیامو زیبا کرد ..

    فهمید دیوونه‌ام .. موهاشو .. کوتـ ـ ـ ـاه کرد !

  • سُر. واو. شین

    ۰۹ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۰۴

    :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">