به‌ هر‌ حال

من سعی میکنم از اینجا بروم ولی اینها ول ام نمیکنند

دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۱۰ ب.ظ

من میخواهم بروم از اینجا. بروم دیگر. کافی است انقدر اینجا بودم. خدا در قرآن -به ما مستضعفان عالم- گفته است اگر با جایی که هستید حال نمیکنید بروید یک جای دیگر خب. مگر مجبورید؟ و من هم میخواهم بروم یک جای دیگر. یک جای دورب. انقدر دورب که هیچکس نتواند پیدایم کند. حتی خودم هم نتوانم خودم را پیدا کنم. و شما هم نتوانید من را پیدا کنید. آن دختر خانم خوشگل و با شخصیتی که عکس اش روی آن جعبه هه در اتاقم مامانم است هم نتواند پیدایم کند. البته من خیلی او را دوست دارم ولی چاره ای نیست دیگر. نباید بتوانید من را پیدا کنید. بلکه یک افراد دیگری باید بی آیند من را پیدا کنند. آدم های خوب و صالح. و نماز خوان.

نه جدی به نظرم بهتر است از اینجا جمع کنم بروم آنجا. یعنی بلاگر. یا وردپرس. چون ممکن است اینجا بزنند درب و داغان -بر وزن دورب و داغان- ام کنند و فیلتر ام کنند. البته من که خیلی خوب تر از این حرف ها هستم که لایق فیلتر شدن باشم ولی کار است دیگر. میشود یک هو. اصلا خودم هم معذب هستم وقتی میروم این تو و میبینم نود و هشت و دو دهم درصد وبلاگ ها آنجا انقدر مذهبی هستند و من اینجا انقدر مذهبی نیستم. یعنی خب مثل این است که وسط مسجد مسیو اتک گوش کنی. یک جوری است. همه اش هم تقصیر شماست. اگر شما انقدر در این وبلاگ حرف های بی ادبی نمیخواندید که اینطوری نمیشد. البته الآن که میخوانید هم طوری نشده است ولی از کجا معلوم که نشود؟ نمیدانم حالا. شما فعلا بروید بخوابید خودم یک فکری برایش میکنم. سرم هم درد میکند. اوه اوه.

۰ ۰
۳ دیدگاه
| اشتراک‌گذاری‌: به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم

این مطلب با برچسب‌های, جفنگیات در تاریخ دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۱۰ ب.ظ، توسط سُر. واو. شین منتشر شده است.
  • مهراوه

    ۲۰ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۰۸

    هر جا بروی آسمان همین رنگ است دوستم .

  • رکسانا سین

    ۲۱ خرداد ۹۳ ، ۰۷:۴۷ وب سایت

    آره بابا منم کپ میکردم هربار میدیدم!

    نرو ولی :(

  • سُر. واو. شین

    ۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۱۸

    آه ه ه :D

  • کمند سلیمانی

    ۰۹ تیر ۹۳ ، ۱۲:۳۴ وب سایت

    اوه اوه اوه!!!

    فرقی نمی کنه در هر حال همه جا اکثرا خیلی مذهبی نویسن! :دی

    چ شد!!!

    البته امیدوار بودم وقتی اومدی وبلاگم فشنگ رو نخونی :دی

    آخه اولین باره تو عمرم دارم همچین سبکی می نویسم! :-؟

    خب باید امتحان می کردم دیگه!

    می شه لینک کنم آیا؟

  • سُر. واو. شین

    ۰۹ تیر ۹۳ ، ۲۲:۲۵

    خب اینجا اگه پرشون به پرم بگیره وبلاگ ممکنه حذف بشه. اون طرف لااقل فقط فیلتر میشه و حذف نمیتونن بکنن.

    نه خب برای اولین بار خوبه. کلا خوب بود فقط یکم محیطو بیشتر باید تشریح کنی و شاخ و برگ بیشتری به داستان بدی. مثلا هری پاتر اگه میخواس مثل تو بنویسه و مستقیم داستان اصلی رو پیش ببره تو یه جزوه 30 صفحه ای سر و تهش هم میومد :))

    آره. حتما.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">