به‌ هر‌ حال

رادیو بیپکست / اپیزود هفتم / ویژه برنامه‌ی نوروز 1395

دوشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۵۹ ب.ظ

BeepCast

  این‌ که بیپکست چیه و چیکار میکنه و هدفش چیه رو میتونید توی بخش Podcast از منوی بالای وبلاگ بخونید :D 

درست کردن ویژه‌برنامه نوروزی واقعاً دردسر زیادی داره. چون اولاً تنها شرکت کننده‌های اون مدیرای پادکست نیستن که هماهنگی بینشون ساده‌تر باشه و این هماهنگی باید با چندین نفر از بچه‌های دیگه‌ی سایت هم انجام بشه که دردسر زیادی داره و دوماً این کار باید تو مدت زمان محدود یه هفته ده روز تعطیلات آخر سال انجام بشه که خیلی فشرده میکنه کارو. هرچند از نظر خودم ارزشش رو داره چون وقتی آخر سر آدم به نتیجه‌ی کار نگاه میکنه که بازم یه بهانه‌ای برای به یاد موندنی‌تر کردن نوروز برای چند صد نفر شنونده‌ی برنامه فراهم شده یه حس رضایتی پیدا میکنه.

این پادکست شخصاً برای من از ویژه‌برنامه‌های نوروزی سه سال قبل فشرده‌تر و پر استرس‌تر هم بود چون کار میکسش تازه ساعت 2 شب قبل از تحویل سال تموم شد و از برنامه‌ای که برای انتشارش حداکثر تا ساعت 11 شب قبلش داشتم خیلی عقب بودیم و تازه باید با سرعت آپلودی که مخابرات سخاوتمندانه! در اختیار کاربراش قرار میده [در بهترین حالت 50-60 کیلوبایت بر ثانیه!] برنامه رو تو سه تا حجم که مجموعاً حدود 120 مگابایت بودن آپلود میکردم. تازه بگذریم از این‌که قصد داشتم آپلود رو توی پرشین‌گیگ انجام بدم ولی بعد از این که حدود یک ساعت سر کارم گذاشت و کلی ارور داد مجبور شدم به مدیافایر تغییر موضع بدم! ولی خب خدا رو شکر نهایتاً تا ساعت 4 صبح تونستیم برنامه رو منتشر کنیم. 

بهرحال تصمیم گرفتم از این به بعد پادکست‌هامون رو توی وبلاگم هم قرار بدم تا کسایی که عضو بیپفا نیستن هم بتونن دانلود کنن. البته به هیچ وجه ادعای کامل بودن پادکستمون رو نمیکنم چون هنوز هم درحال درس گرفتن و تصحیح هستیم، ولی امیدوارم برنامه به برنامه به کامل شدن نزدیک تر بشیم. درهرحال خوشحال میشم گوش بدید و نظرتون رو بگین!

BeepCast 1395

Download

 

  ابزار دکمه‌ی گرافیکی قدرت گرفته از نرم‌افزار کدساز وبلاگ آرین عزیز.

  فرصت نشد پست مخصوصی برای نوروز بدم، امیدوارم این پست عوضش رو در بیاره! :D 

  امروز هم دوم فروردینه. عدد 18 رو بیشتر دوست داشتم ولی ناچار باید به 19 مهاجرت کنم! کما اینکه 17 رو هم از 18 بیشتر دوست داشتم ولی خب زمانه تو یه سن نگهت نمیداره هیچوقت. باید جلو رفت! :)

۵ ۰
۱۶ دیدگاه
| اشتراک‌گذاری‌: به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم

این مطلب با برچسب‌های, BeepCast, Podcast, بیپکست, بیپکست نوروز 1395, نوروز 1395, ویژه‌برنامه نوروز در تاریخ دوشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۵۹ ب.ظ، توسط سُر. واو. شین منتشر شده است.
  • نرگس ...

    ۰۲ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۵۹

    خسته نباشید.

    عالی بود به نظرم :)


  • سُر. واو. شین

    ۰۲ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۰۱

    خیلی ممنون. لطف داری :)

  • نرگس ...

    ۰۲ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۰۱

    تولدتون هم مبارک :)

  • سُر. واو. شین

    ۰۲ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۰۲

    اینم ممنون :D 

  • آیدین

    ۰۲ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۲۹

    من میخواستم اول تولدتو اینجا تبریک بگم :| الان از بیپفا رونده از تلگرام مونده از اینجا هم با کلی انگیزه اومدم میبینم اینجوری شده :| به هر حال تولدت مبارک دیگه چیکار کنم فقط یه راه مونده که توش تنها باشم اونم اینه خودمو بکنم تو جعبه پست کنم خونتون جعبه رو که باز کردی شخصا بهت بگم تولدت مبارک بعد برم :| 

  • سُر. واو. شین

    ۰۳ فروردين ۹۵ ، ۰۵:۰۴

    مرسی عزیزم :))


    البته یه راه خصوصی هم هست به اسم تلفن که چند سالی هست اختراع شده :-" 

  • Fatemeh

    ۰۲ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۴۰

    بنده به عنوان فردی که پادکست های سال های گذشته رو هم گوش دادم یه انتقاداتی دارم که نمیدونم تو ملا عام (نمیدونم درسته یا نه)  میشه بیان کرد یا نه :) اما قسمت انتظار نداشتن و اون قسمت آخر عالی بود عالی عالی 

  • سُر. واو. شین

    ۰۳ فروردين ۹۵ ، ۰۵:۰۴

    بیان کنین راحت باشین :D 


    خیلی ممنون لطف دارین :)

  • Fatemeh

    ۰۳ فروردين ۹۵ ، ۰۶:۳۵

    نه ترجیح میدم سکوت کنم بخاطر برخی قضاوت ها :))) :D 


    چه کنیم که منتقدان تو کشور الحق مظلوم واقع شدن :)

  • سُر. واو. شین

    ۰۳ فروردين ۹۵ ، ۱۵:۲۳

    بنده خودم به عنوان یکی از مفعولین مسئله‌ی نقد میگم راضی ام نقد کنی :))) 


    حداکثر کامنتو تایید نمیکنم دگ. غیر اینه؟ :))

    نه ولی جدی اگه نقد درست و منطقی‌ای داری حتماً‌ بگو که ردیفش کنیم به امید خدا :D 

  • هادی ص.

    ۰۳ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۱۲ وب سایت

    هوم... جدا از تبریک عید بک، تولدت رو هم تبریک می‌گم. :دی
    + چه حسی داره تولد آدم اول سال باشه؟ :-"

  • سُر. واو. شین

    ۰۳ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۰۴

    خیلی ممنون عزیزم :D 


    خیلی حس حاص و کول بودن میده به آدم :)) 

    حس خاصی نداره راستش. تولده دگ :)) 

  • Fatemeh

    ۰۳ فروردين ۹۵ ، ۱۸:۱۵

    خیلی خلاصه اش میکنم. خب این نظر منه اما من فکر میکنم پادکست بیشتر عام پسنده تا خاص پسند منظور از عام همون قشر جوانیه که جمعیت کثیری از بیپ فا رو تشکیل میدن. خب البته شاید بعضیا بگن مهم هم همینه که اکثریت خوششون بیاد. من فکر میکنم مهم اینه که پادکست ارزشی باشه و محتوا داشته باشه. زیادن مطالب فکاهی که مخاطب زیادی داره. به جرات میتونم بگم تا جایی که یادمه پادکست پارسال هیچ مطلب ارزشی نداشت.اگر هدف تون مخاطب جذب کردنه که بنده قول میدم دیگه چیزی نگم اما اگر هدف تون از پادکست ارائه دادن مطالب ارزشی و مفید در کنار شاد و مفرح بودن هستش فکر میکنم این روند روند چندان جالبی نیست. خب بنده از اعتقاد شما اطلاعی ندارم اما فکر نمیکنم ما و همسن و سال هامون خود،به خود به دنبال مطلب ارزشی بریم یعنی وقتی نیست بس که سرمون با سرگرمی های بی بنیان گرمه. البته من از،مطلب ارزشی هم تعریف خاصی دارم که شاید الان جاش نباشه.  درمورد طنز هم باید بگم طنز سازنده و انتقادی بهترین طنزیه که میشه تو پادکست ارائه داد، نه طنزی مثل جریان دیجی کالا. خب الان کم و زیادی برای مخاطب داره فلان محصول دیجی کالا؟  بازم میگم ممکنه برای خیلی ها جذاب باشه اما برای یک سری نه تنها جذاب نیست بلکه یکم غیر متعارف و غیر اصولی هم هستش. مطلب اول راجب انتظار نداشتن از دیگران خب واقعا مطلب خوبی بود چیزی که بود که باعث شد من برای اولین یه صوت و با دقت کامل گوش بدم هرچند برنامه های بعدی یکم قسمت اول و کمرنگ کرد ولی خب اخرش واقعا خوب تموم شد. جالبه امروز پادکست واسه دوستم گذاشتم طنز هاشو با دقت گوش میداد حتی قسمت اولشو ولی به اخرش که رسید بعد از گوش دادن به چند بیت از اون شعر گفت قطعش کن شر و ور میگه ( مودبانه اش این بود)  و من عمیقا ناراحت شدم که ممکنه چندتا از بچه های بیپفا نظر دوست منو داشته باشن. واقعا درد مردم اینقدر براشون کسل کننده و مزخرفه؟  خیلی آشفته گویی کردم و پراکنش نظراتم خیلی بد میدانم اما امیدوارم نظرمو گفته باشم هرچند خیلی هاشو برای کوتاه کردن سخن از حرفام حذف کردم. 

    اها راستی اون قسمتی که یه سری صوت میان و تبریک سال نو میگن واقعا خسته کننده و اضافیه جز اون شیرازیه که اونم صرفا بخاطر لهجه ش که حالا ممکنه خیلی از کسایی که شیرازی نباشن نفهمن چی چی میگه. حتی اگر برنامه ای جایگزین برای اون نباشه بنظرم گذاشته نشه بهتره ولو اینکه مدت زمان پادکست کمتر بشه.  و در آخر با توجه به عمل به حرفتون که گفتید از دیگران هیچ انتظاری نداشته باشید بنده خودم حتما ایده ای برای سال آینده خواهم داشت اگر کسی تمایلی داشته باشه و در آخر یعنی تمام مسئولیت شما سالی یکباره؟  یعنی پادکست فقط سالی یکباره؟  چرا نشه چندبار در سال؟  

  • سُر. واو. شین

    ۰۳ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۱۴

    خب خیلی خوب بود نظراتت. ولی مسئله‌ای که هست اینه که ما دو نوع برنامه منتشر میکنیم توی بیپکست. یه نوع برنامه‌های عادی هستن که اتفاقاً چند ماه قبل برنامه و هدفمون رو توشون تغییر دادیم و همین گذاشتیم که شما گفتین. که یه محتوای درست و ارزشمند داشته باشه. یه نوع برنامه هم داریم که ویژه برنامه‌ست. پادکستی که برای نوروز تهیه میکنیم یه ویژه‌برنامه‌ست که قصدمون ازش فقط دور هم بودن و شاد بودنه. هرچند طبق همون تغییر هدفی که گفتم برخلاف پادکست‌های سال قبل امسال بخش غیر طنز هم داشتیم. مثل همون بخش انتظار و اینا که خودم گفتم و بخش آخر که یکی دیگه از ادمین‌ها اجرا کرد و درواقع غم‌انگیز بود! ولی با این حال بازم هدف ویژه‌برنامه نوروز فقط دور هم بودنه و طبیعتاً تو همچین برنامه‌ای طنز دیجیکالایی هم وارد میشه چون کمتر کسی هست که قبول کنه تو برنامه‌ی نوروز هم طنز تلخ بگیم یا برنامه‌ی جدی بدیم. یعنی اگر این کارو بکنیم تعداد خیلی بیشتری شاکی میشن که چرا واسه نوروز برنامه‌ی شادتری درست نکردین! همینطور که همین حالا هم که یکم تغییر دادیم تو نوع طنز برنامه خیلیا همین نقدو بهمون وارد کردن.

    درباره‌ی پادکست‌های عادیمون هم بعد از تغییر برنامه‌مون فقط وقت شد قبل از عید یه قسمت منتشر کنیم که اون هم تو بخش پادکست منوی بالای وبلاگ گذاشتم. به زبان طنز درباره‌ی سلیقه‌ی موسیقی و عادات بدی که توش وجود داره اشاره شده و کار یکی از ادمین‌های دیگه‌ست. ولی خب واقعاً بخاطر مشغله‌ی کاری و درسی زیاد بچه‌ها فرصت نمیکنیم زیاد برنامه بدیم. البته با توجه به همون تغییر برنامه که گفتم یه ترتیبی دیدیم که بیشتر برنامه داده بشه و داده میشه! ولی خب اکثر پادکست‌هایی که منظم و به تعداد زیاد منتشر میشن معمولا تهیه کننده‌شون یا شغلش همینه یا اون پادکست به کار و حرفه‌ش مرتبطه. مثلاً رادیو‌گیک که جادی منتشر میکنه و در رابطه با کار هر روزه‌شه و اضافه کاری خاصی براش نداره. اخبار جالب مرتبط با کار و حرفه‌ش رو روزانه دنبال میکنه و با دیدگاه‌های خیلی جالب خودش  به شکل پادکست منتشر میکنه. ولی خب توی تیم مدیریت ما اکثر افراد دانشجوی رشته‌های مختلف (از صنایع گرفته تا پزشکی) هستن و حتی کنکوری هم داریم. برای همین کمتر فرصت میکنیم به برنامه برسیم. که اینم ایشالله درست میشه تو سال جدید با برنامه‌های جدیدی که ریختیم.

    ولی چیزی که مهمه اینه که به ویژه‌برنامه‌های نوروزی رو به عنوان نمونه برنامه‌های اصلی ما نباید نگاه کنین. اینا برنامه‌های دوره‌ای و مناسبتی هستن که هدفشون بیشتر دور هم بودن و خوش بودنه تا انتقال محتوا. مثلا اون بخشی که گفتین صداها میان و تبریک میگن و میرن به همین دلیله. چون پادکست نوروز رو یه وسیله‌ای قرار دادیم که کسایی که میخواد صدای تبریکشون رو به گوش بقیه برسونن وویس بدن و بگن. یه حس نزدیکی خوبی بین بچه‌ها ایجاد میکنه. اینا بخاطر نوروزی و مناسبتی بودن برنامه‌ست. این برنامه هم چون افتاده توی تعطیلی همه‌ی بچه‌ها، تنها پادکستیه که هرسال حتما منتشر میشه چون حتما بخاطر تعطیلات براش وقت هست! ایشالله تو برنامه‌های آینده‌مون طبق حرف شما ارزشی‌تر و بامحتواتر عمل میکنیم :D 

  • آیدین

    ۰۴ فروردين ۹۵ ، ۱۸:۳۳

    من نظر میدم حالا جواب ِ خودش البته به نظر فاطمه جان . 


    به نظر من مطالب ارزشی و محتوای مفید رو باید معنی کرد اول . یعنی یه وقتی لحن برنامه طنزِ مثل ویژه برنامه نوروز . خب طبیعتا مهمترین هدف یک برنامه ی طنز سرگرمی و خندوندن ِ .ارزش اینجا به این معنی که در کنار این خندیدن مفاهیم اخلاقی ، فرهنگی یا علمی و . .  منتقل بشه . مثلا سریال برره . یه سریال طنز بود . از یک دیدگاه کاملا فکاهی و پوچ و صرفا سرگرم کننده به نظر میرسید . ولی از نگاه تخصصی تر مجموعه ای از مشکلات جامعه بود که به تصویر کشیده میشد . اما چیزی که ثابت بود این بود که چیز جدیدی به ما یاد نمیداد . فقط به ما یک زاویه ی جدیدتری از این مشکلات میداد از نگاه طنز . حالا یه سری میفهمیدن یه سری نه . 
    من راجع به آیتم خودم صحبت میکنم مثلا . آیتم کاملا ساده و معمولی ای بود . طنز خیلی قوی ای نداشت و لحن خیلی خوبی هم نداشت . یه آیتم خیلی آماتور . محتوای آیتم ولی در مورد مهمونی و اتفاقاتی که میوفته نبود . محتواش قسمتی بود که مخاطب خاص من به درک بهتری از شرایطی که توی دید و بازدید عید واسش پیش میاد برسه . نگاهش رو تغییر بده نسبت به شرایطی که توش قراره قرار بگیره . آخرش هم گفتم اینو . حداقل برای خودم این اتفاق میوفته . یعنی با قرار گرفتن توی شرایطی که تا سال پیش حس بدی بهم میداد . امسال با ضبط این آیتم فقط خندم میگیره . از بوس های آبدار خنده م میگیره . از سوال ها و اتفاقات کلیشه ای اِ حوصله سر بر خندم میگیره . 

    این یه قسمت از اون محتوایی هست که شنونده نمیدونه وجود داره . ولی درش نهادینه میشه اگر بهش اهمیت بده . من قول میدم آیتم 8 دقیقه ای من . فقط 8 دقیقه نبود برای کسی که با دقت گوش داد و بهش فکر کرد . بقیه ی آیتم ها هم همینطور . 

    متاسفانه همه دنبال یه معجزه ن تا براشون گوش کردن به یک صدا یا دیدن یک فیلم طولانی یا خوندن یه متن بلند معنا پیدا کنه . همه دنبال محتوا و ارزش هستن ولی در عین حال وقت گذاشتن و اهمیت دادن به یک چیز که اون معجزه رو در لحظه اول منتقل نکنه براشون غیر ممکنه . 


  • سُر. واو. شین

    ۰۴ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۵۸

    توضیحات کاملی بود. فقط ضمیمه‌ش کنم که آیدین هم یکی از مدیرای پادکسته.

  • fatemeh

    ۰۶ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۱۲

    راستش هردوتون اونقدر زیاد نوشتید که نمیدونم ازکجا و به کدوم جواب بدم.
    اول در جواب صحبت های اقای ایدین .خب بنده الان که گفتید فهمیدم آیتم عید دیدنی رو شما اجرا کردید و باید بگم اینکه اذعان میکنید ایتم تون  خوب نبوده قابل ستایشه البته خب نکات مفید هم درش بود .ببیند آیتم شما جالب بود و واقعیت اما واقعیتی که همه برش واقف هستند و یادآوریش فقط لبخند به روی لب بقیه میاره صرفا لبخند از نظر من و شما گفتید که طنز باید در کنار شاد بودن مفاهیم علمی فرهنگی و... رو منتقل کنه که از دید من نه تنها ایتم شما بلکه اکثر ایتم های امسال وتقریبا تمامی ایتم های پارسال هیچ مفهوم آنچنان علمی فرهنگی و.... رو  منتقل نکرد البته من اصلا شاد ومفرح بودنش  رو زیر سوال نمیبرم و همچنین زحمات تون رو اما الان خطاب به هردو یزرگوار میخوام اینو بگم بیپ فا یه سایت اجتماعیه که اکثر کاربرانش جوان هستند و پادکست هم مخاطب های زیادی داره حتی در بین کسانی که عضو سایت نیستند وفعالیتی ندارند چون مطالب وبلاگتون و کامنت های اقای ایدین (الخصوص طولانی هاشو:D) دنبال میکنم فکر میکنم هدف مشترک همه ی ما تغییر فرهنگ های غلط جامعه واصلاح سبک زندگی.و تغییر اون به سبک زندگی ای که پایبند به ارزش ها و اصول درست هست نه اصول خود ساخته مردم که این در جامعه خصوصا در بین جوانان بیداد میکنه.
    خب شاید کمی شعار گونه به نظر بیاد اما فکر میکنم تا حد زیادی واقعیت جامعه است و اینکه شاید با خودتون بگید چطوری با یک پادکست 30 دقیقه ای میشه این اهداف و دنبال کرد.یقین دارم میتونه تاثیر خیلی بیشتری نسبت بقیه ابزار مثل کتاب وکلاس و....داشته باشه چرا که امروزه استفاده جوانان از فضای مجازی و سایت بیپفا و امثالهم خیلی بیشتره تا کتاب و... و اینکه خیلی از ماها الگوهامون رواز همین سایت ها و شبکه های اجتماعی میگیریم امیدوارم با چنین مواردی برخورد کرده باشید . ومطلب آخرم شما گفتید طنز تلخ امامن گفتم طنز انتقادی چرا که بنظرم طنز تلخ اصلا وجود نداره و یه پارادوکس به تمام معنا ست واما طنز انتقادی در عین حالی که نوشتنش فوق العاده سخت هست اما جنبه طنز و شوخ طبعی بالایی داره و در عین حال انتقاد خودتون و در اخر پیشنهادی رو که دارید میشه بیان کرد .خب فکر میکنم یکم شعار گونه از نوع روشنفکرانه اش شد کامنت من .اما حقیقتا عرض میکنم چون خودم یکی از طرفدارای پادکست هستم به فکر ارتقا کیفیتش بودم و در اخر هم مرسی بخاطر زحمات.

  • سُر. واو. شین

    ۰۷ فروردين ۹۵ ، ۰۱:۵۶

    قبول دارم حرفاتونو درسته کاملاً. ولی بازم میگم این برنامه هدفش فقط شاد بودن بود. لزومی نمیدیدم خیلی از طنز عادی خارج بشیم. ایشالله تو برنامه‌های بعدی با محتوای بهتر کار میکنیم :D 

  • ف. ش.

    ۰۶ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۳۲ وب سایت

    موفق باشین (:

  • سُر. واو. شین

    ۰۷ فروردين ۹۵ ، ۰۱:۵۷

    ممنون :)

  • خانم والیوم

    ۰۸ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۳۹ وب سایت

    چه باحال..

    بزا دانلود شه بعد میام نظر میدم^_^

  • سُر. واو. شین

    ۰۸ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۵۱

    در خدمتیم ^.^

  • خانم والیوم

    ۰۸ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۴۹ وب سایت

    خب حالا بگم؟

    چیز.. انتخاب موسیقی از نظر من خیلی حرفه ای و مناسب بود غیر از موزیک نسبتا حماسی ک بعد از اون متن درباره بچه های کار بود مناسب نبود تاثیر مساعدی نداشت. ب حس اون دکلمه و تاثیر گذاریش کمک نکرد هیچ یه جوری دوحسی یا از این حس به اون حس پریدن داشت..

    خوب و نسبتا حرفه ای شروع شد پادکست و ادامه پیدا کرد تا اونجا ک اون خانم و اقا خاطره های عید رو تعریف کردن. مطلب خوب بود ولی گوینده ها ببخشید خیلی خشک و بی انرژی بودن صمیمیت نداشت.مشخص بود از ذوی متن میخوندن.خیلی بد!

    مطلب تانیا و طناز ک درباره خالی بندی بود خیلی بهتر بود موضوع خوب متن خوب انرژی خوب و شیوه نقل مناسب و صمیمی.ولی بعد از تانیا و طناز چندثانیه سکوت بود ینی موزیک دیر شروع شد برای من خوشایند نبود.

    دکلمه ای هم ک آخر پادکست بود درباره بچه های کار صدای خانم اصلا مناسب نبود هیچ جمله هارو اشتباه میخوندن اصلا تمرین نکرده بودن..جمله های کوه سنگین روی دوش و سفر دور و دراز رو درست با لحن و شیوه ی صحیح نمیخوندن..

    ولی درکل نسبتا حرفه ای بود احسنت لذت بردیم. موضوعات خوبی بحث شده بود.بهتون تبریک میگم:)

  • سُر. واو. شین

    ۰۸ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۴۹

    خیلی ممنون که دانلود کردی گوش کردی و وقت گذاشتی نظر دادی و الان میای جواب نظرتم بخونی :))


    قبول دارم یه سری ایرادات رو. به ترتیب دلیل چیزایی که گفتی رو میگم. جاهایی که نقصی بوده رو نمیشه سرپوش گذاشت منتها تا جای ممکن توضیح میدم. موزیک آخری چون میخواستیم همراه بشه با پایان پادکست بهتر بود یه چیز قشنگ و به یاد موندنی باشه. از نظرمون موزیکی که گذاشته شد خیلی قوی بود. منتها از نظر همخونی با متنی که خونده میشد که گفتی بنظرم اوایل آهنگه و قبل از این که ریتمش تندتر بشه فضای خیلی غمگینی داره و اتفاقا تو میکس اولیه‌ای که کردیم این قسمت از بس غمگین شد مجبور شدیم تغییرش بدیم تا اشک کسی در نیاد لااقل :)) ولی خب اگه میگین حسشون همخونی نداشته لابد نداشته. ایشالله پادکست های بعد تو فرصت بیشتر آهنگ‌های بهتری انتخاب میکنیم.

    درباره‌ی آیتم دو نفری که خاطره عید میگفتن و اینا هم گفتین خشک بودن و ایناو دلیلش رو اول میذاریم بر این که واقعا فرصت مناسبی نداشتن برای ضبط دوباره و مجبور بودن تو فرصت کم هم متن بدن و هم ضبط کنن. اما یه چیزی که هست اینه که بنظرم یه مقداری تو این آیتم خشک بودن صحبتا عمدی بوده توسط آیدین. چون مثلا شما انیمیشنای سروش رضایی رو گوش کنی از لحنش خیلی خنده‌ت میگیره چون درواقع هیچ حسی نداره. همین که بدون هیچ حسی حرفای جالبو میزنه طنز قضیه رو برده بالا. تا حدی قصد کسایی که رو این آیتم کار کردن همچین چیزی بوده و خب این که چقد بهش نزدیک شدن رو شنونده‌ها میگن. مث شما :D 

    درباره موزیک بعد از طناز و تانیا هم خب همون موزیک غم انگیز پایان برنامه بود. به چند دلیل نمیشد عقب تر قرارش داد. اولاً آیتم شادی بود و یه موزیک غم‌انگیز رو نمیشد تداخل داد باهاش. دوماً باید یه زمان هرچند کوتاهی به شنونده داده میشد که از جو شاد آیتم قبلی آروم بشه و آماده‌ی موزیک غمناک تر بعدیش بشه. و سوماً اینکه اصلاً خود موزیک اولش ساکته و بعد آروم آروم شروع میشه! بهتر دیدیم که بذاریم خود موزیک کارشو بکنه و قاطیش نکنیم با چیزی.

    ولی خب باز نظر نهایی رو شنونده میده دگ. باز مرسی که وقت گذاشتی نظر دادی و امیدوارم برنامه‌های بعدیمون از اینم بهتر باشه از نظرت. 

    ممنون :D 

  • خانم والیوم

    ۰۸ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۲۰ وب سایت

    هووووم اره البته میشد متوجه شد ک بخاطر تمرین کم بعضی اتفاقا افتاده.ولی خب به هر حال دستتون دردنکنه خوب شده بود و نسبتا حرفه ای.من نظرم مساعد بود..


    راستی عیدو تولدتون مبارک.
    مواظب باشید معمولا ادنا بعد از 19 گریه میکنن:)

  • سُر. واو. شین

    ۰۸ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۰۱

    هوم. ممنون باز. 


    خیلی مرسی. تولد شمام پیشاپیش مبارک :))
    توصیه‌ی خوبی بود :D 

  • خانم والیوم

    ۱۰ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۳۸ وب سایت

    خخخخ تولد من هفتم بود با تقریب خوبی گفتین خخخخ

  • سُر. واو. شین

    ۱۰ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۴۰

    دگ ما یه ایطو چیایی تو خودمون داریم :))


    مبارک باشه تولدت خانوم والیوم عزیز ♥

  • خانم والیوم

    ۱۲ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۰۱ وب سایت

    راستی من هی میدیدم این اسم آشناس من 2 سال پیش تو بیپفا عضو بودم:)))) الان فالوتون کردم^.^


    میخواستم بدونم فعالیت پادکست چجوریه؟:D

  • سُر. واو. شین

    ۱۲ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۱۳

    آره الآن دیدم فالو کردین خوشحال شدم :))


    توی پیج پادکست همین وبلاگ نوشتم. هر چند مدت هر کدوم از ادمینا درباره‌ی یه موضوعی از دیدگاه خودش پادکست میده. البته کل گروه هماهنگن. مثل همون پادکست سلیقه که گوش دادین. اگه کسایی که تو تیم نیستن هم ایده‌ای داشته باشن میتونن در میون بذارن و ایده‌شون با حضور خودشون اجرایی بشه اگه خوب بود. تو خود صفحه‌ی پادکست توی بیپفا هم یکم بچرخین دستتون میاد همه چی :D 

  • خانم والیوم

    ۱۲ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۰۳ وب سایت

    پادکست سلیقه هم شنیدم چقددد خنده دار بوووود.خخخخ

  • سُر. واو. شین

    ۱۲ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۱۳

    :D 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">