به‌ هر‌ حال

عجب حلوای قندی تو, امیر بی‌گزندی تو !

يكشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۰۰ ب.ظ

دوستان به خبری که هم اکنون به دستمون رسید توجه کنید. بعد از یک سال و هشت ماه -از شونزده مهر نود و سه تا امروز- بالاخره انتظارها به پایان رسید و صدای پای چنگیزی که بعداً با تغییر موضعی 180 درجه به امیر بی‌گزند تبدیل شد داره به گوش میرسه. به گوش میرسه که چه عرض کنم. خودشم از دور پیداست. تا فردا میرسه! 

ایشالا مثل آلبوم قبل رکوردها رو ظرف کمتر از بیست و چهار ساعت جابجا میکنه و لوح زرین دیگه‌ای میشه در کارنامه‌ی محسن چاوشی و مخاطباش :D 

در آخرم خدمتتون عرض کنم که بیاین دزد نباشیم و اورجینال بخریم. همونطور که پدر مادرای ما یا خودمون در ازای کاری که میکنیم پول در میاریم، کار و منبع درآمد یه خواننده هم همینه. هیچ ربطی هم نداره که طرف کنسرت میذاره و پولش از پارو بالا میره یا نه. باید در ازای استفاده‌ای که از زحماتش میکنیم هزینه‌شو پرداخت کنیم. سایت بیپ‌تونز هم پیش‌فروش گذاشته و تا فردا که آلبوم منتشر بشه میتونین با قیمت کمتر پیش‌خریدش کنین. 

همین دیگه. امیدوارم خاطره‌های خوبی ساخته بشه باهاش برای همه‌مون ..

[خرید آلبوم از BeepTunes]

Amire Bi Gazand

  چون اصولاً آلبومای محسن چاوشی قبل از انتشار تبلیغات خاصی ندارن، اگه تو شبکه‌هایی که هستین انتشار آلبومش رو اطلاع رسانی کنین خیلی خوب میشه. درباره‌ی آلبوم هم هرجا هستین میتونین با هشتگ AmireBiGazand# صحبت کنین تا بازخوردا مشخص‌تر باشن.

۴ ۰
۲۵ دیدگاه
| اشتراک‌گذاری‌: به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم

این مطلب با برچسب‌های, Amire Bi Gazand, امیر بی‌گزند, متصل, محسن چاوشی, چنگیز در تاریخ يكشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۰۰ ب.ظ، توسط سُر. واو. شین منتشر شده است.
  • ویار تکلم

    ۱۶ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۳۷ وب سایت

    به به!  یک وبلاگ چاوشیستی! 

    امیدوارم آلبوم خوبی باشه! 

  • سُر. واو. شین

    ۱۶ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۴۳

    امیدوارم :)

  • مترسک ‌‌

    ۱۶ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۵۴ وب سایت

    آفرین به شما که قانونی گوش می‌کنی رفیق جان، راضی‌ام ازت ^_^

    منتظریم منتشر بشه ببینیم چی خونده...

  • سُر. واو. شین

    ۱۶ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۰۴

    فدای تو ~_~


    هوم ..

  • miss x !

    ۱۶ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۰۲ وب سایت

    خب من عنوان رو که دیدم و قبل از اینکه باز کنم وبت رو‏‏;‏ نمی دونم چرا حس کردم با یه پست طنز مواجه میشم الان و کلی پیش ذوق (!) داشتم ‏!‏ فک می کردم مثلن با امیر نامی شوخی کردی و آماده بودم که بخندم :دی ‏!‏
    خنده ی خونم کم شده‏;‏ هیجان زندگی اومده پایین، دنبال یه هیجانم که بخندم بش :| ‏!!!‏
    آهان بحث چاوشی ئه اینجا، یه ماهه دنبال یه آهنگ ازش میگردم که یه بار اتفاقی شنیدمش، اما نه اسم آهنگ رو بلدم، نه حتا شعرشو یادم میاد ‏!‏ شما نمی تونی کمکم کنی ؟!‏ :دی

  • سُر. واو. شین

    ۱۶ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۲۳

    دیگه شرمنده :)) ایشالا یه پست میدم به زودی از خجالتت در میام :))


    اگه یه تیگه شعرشو یا ریتمشو یجوری بتونی بفرستی واسم جایی شاید تونستم :D 

  • هولدن کالفیلد

    ۱۶ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۰۲ وب سایت

    به مترسک!!! بگو جز شاهکار هیچی نخونده!
    این مَتَر اصلا بلد نیست حرف بزنه ها :|
    تو هم میخوای دیر به دیر تر بنویس، نه؟ :|

  • سُر. واو. شین

    ۱۷ خرداد ۹۵ ، ۰۲:۳۰

    این جمله رو مردم خودشون باید درک کنن. با گفتنش منتقل نمیشه مع‌الاسف :))


    مترسک پسر بسیار خوبیه. ببخش بهش این دفه رو :))

    تا زمانه فرصت میده مینویسم جان خودم :D 

  • mahi siah

    ۱۷ خرداد ۹۵ ، ۰۱:۰۲ وب سایت

    اخ جون:))

    البوم جدید! 
    بسی دوسش دارم

  • سُر. واو. شین

    ۱۷ خرداد ۹۵ ، ۰۲:۳۰

    به به. جون جون :))

  • ! RaDio AcTiVe !

    ۱۷ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۳۹ وب سایت

    ترکونده نوامیسن :-"
    من با {شیدایی} الان تو فضاها سیر میکنم :-"

    این کیست کیست جان ِ من -_- !

    واله و شیدا دل من -_- مرده و زنده دل من -_- گریه و خنده دل من -_- بیخود و مجنون دل ِ من -_- کلا دل ِ من-_-

  • سُر. واو. شین

    ۱۷ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۲۲

    فوق العاده‌ست آهنگای طرب انگیزش. رو هوام دقیقاً‌ :))

  • Miss Avilet

    ۱۸ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۳۴ وب سایت

    چه باحال این کامنت آخرم دقیقا بیشترین موردعلاقه‌های تو رو گفت:))

  • سُر. واو. شین

    ۱۸ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۲۴

    آره :))

  • گمـــــــشده :)

    ۲۱ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۰۵ وب سایت

    امیر بی گزندش قشنگ بود
    :)

  • سُر. واو. شین

    ۲۱ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۱۶

    هوم

  • گمـــــــشده :)

    ۲۱ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۰۶ وب سایت

    چرا وبلاگت این شکلی شده؟
    قالب قبلی خوب تر بودا.
    :|

  • سُر. واو. شین

    ۲۱ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۱۶

    قالب که خیلی وقته همینه :-؟

  • sina S.M

    ۲۲ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۲۷ وب سایت

    سروش ! حالا میخوای اینقدر موسیقی گوش بدی ... خب بده به من ربطی نداره ...
    ولی تو رو خدا یکم از فاز بچه مثبتی بیا بیرون و یه خورده کمتر این خواننده های دوزاری داخلی رو ستایش کن ... یکی ندونه فکر میکنه از این جوونایی هستی که تو خونتون خورشیدواره ندارین ... :دی

  • سُر. واو. شین

    ۲۲ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۲۲

    اگه چارتار و محسن چاوشی دوزاری ان و اون خواننده‌هایی که پی ام سی نشون میده پنج زاری، من همین دوزاریا رو گوش میدم قربون دستت :))

  • sina S.M

    ۲۲ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۱۳ وب سایت

    آقای گمشده با خودش چند چنده ؟! قالب اینجا که تغییر نکرده :دی

  • سُر. واو. شین

    ۲۲ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۲۳

    خودمم شک کردم رفتم چک کردم ببینم عوضش نکرده باشم یه وقت :))

  • Fatemeh

    ۲۲ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۳۳

    میخواستم کامنت بذارم که موسیقی چاووشی خاص پسنده بیشتر تا همه پسند که کامنت بالایی رو دیدم البته جسارتا :) طبق دیگر تحقیقات من در دل همون گروه خاص تمام اقشار جامعه رو میشه پیدا کرد که ممکنه بعضی شون حتی،در تضاد هم باشند و این دال بر قدرت و غنای موسیقی چاووشیه. 

    فکر میکنم تعداد دفعات پلی شدن دو آهنگ اول آلبوم توسط من به بی نهایت اون هم بی نهایت ریاضی (نه فیزیکی)  داره میل میکنه. خواب و از چشمام گرفته. 

  • سُر. واو. شین

    ۲۲ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۳۶

    آره همینش خیلی جالبه. یه طیف خاص گوش میدن ولی همه قشری تو همون طیف هست :D 


    :)) آلبوم خیلی خوبه. هنوز تو گذارم بین آهنگا. زمان میخوام واسه تصمیم قطعی رو قطعاتش :D 

  • ! RaDio AcTiVe !

    ۲۲ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۰۳ وب سایت

    این که محسن چاووشی از همون ابتدای یه صدای خسته ی دلنشین داشته یه حقیقت محضه
    من  اعصابم میریزه  بهم که یه سریا قبلا با چاووشی مشکل داشتن میگفتن صداش فلانه بیصاره ،حالا هی زرت و زرت امیر بی گزند گوش میدن و هشتگ امیر بی گزند میزنن و خلاصه دهن نذاشتن واسه "دل ِمن " و "شیدایی"  :/

    البته چیز جدیدی هم نیست -_-

  • سُر. واو. شین

    ۲۳ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۳۶

    خاصیتش همینه که یهو جذبش بشی دیگه :)) 

    من خودمم تا تابستون ۹۱ بدون اینکه خیلی گوش بدم بش میگفتم لوله بخاری :)) یهو با پرچم سفید جذبم کرد مخاطبش شدم :D

  • Fatemeh

    ۲۵ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۳۱

    خب نمیدونم اصلا چه باید گفت اما 

    من از بین 7 میلیارد (دقیقشو نمبدونم) آدم چرا باید خواب ببینیم کایتو مرده؟!  
    مزاح نیگیرید ابدا :) من خواب آشفته زیاد میبینم اما این نوبره کایتو... 
    البته ترس به خودت راه نده میگن خواب خانم ها چپه!! :D

  • سُر. واو. شین

    ۲۵ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۱۰

    اوه اوه :S 

    سابقه داشته خوابت تعبیر شه احیاناً؟ :)) 

  • mr point

    ۲۵ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۴۹ وب سایت

    موزیک شرمساری ش عالیه

  • سُر. واو. شین

    ۲۵ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۱۰

    هوم. خیلی خوبه شرمساری ..

  • Fatemeh

    ۲۵ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۴۳

    خیلییییی عجیبه ها اصلا هنوز تو شوکم یکی هم اینقدر گریه میکرد. البته بگم فوت نکردی کشته شدی کشتنت یعنی :D بخدا یعنی خودم یادم میاد خندم میگیره. 

    اره چه جورم هی چند وقت خواب یکی از فامیل و میدیدم الکی الکی. بنده خدا تصادف کرد. بعد یه مدت گذشت باز همون خوابا شروع شد باز تصادف کرد. حالا یه مدته فعلا براش خواب ندیدم :-D:D

  • سُر. واو. شین

    ۲۶ خرداد ۹۵ ، ۰۵:۰۵

    اوه اوه. پس جدیه قضیه :)) باید نگران باشم :S
    کی گریه میکرد حالا؟ :))

  • Fatemeh

    ۲۶ خرداد ۹۵ ، ۰۷:۵۰

    اگر یکم دیگه بگم قطعا برچسب خل وضعی میخورم. یه فیلم سینمایی بود جان کایتو من انونسشو گفتم فقط:) 

    کایتو بندرعباس همچین بیراه به خواب من نیستا خدارو چه دیدی؟!  :D

  • سُر. واو. شین

    ۲۶ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۵۳

    :)))) بیشتر توضیح بده لااقل در جریان نحوه‌ی خطری که تهدیدم میکنه باشم :)) :S 

  • Fatemeh

    ۲۶ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۰۴

    مسخره بود البته بیشتر وحشتناک بود یه درگیری خیلی بد بهش فکر میکنم هم میترسم. البته من رفتم قایم شدم :D بعد که خطر رفع شد گفتن کایتو رو کشتن. البته مراسم ختمت آبرومندانه برگزار شد از این بابت خیالت راحت :) 

  • سُر. واو. شین

    ۲۶ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۵۶

    خب پس خدا رو شکر. نگران همون مراسم ختمه بودم :))))


    نفهمیدی کی گریه میکرد حالا؟ :))

  • Fatemeh

    ۲۶ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۴۵

    فهمیدنشو که میدونم ولی صلاحه نگم :))) 


  • سُر. واو. شین

    ۲۶ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۳۲

    بگو بگو. من حق دارم بدونم :)))

  • ...

    ۲۶ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۲۲

    باورت میشه الان بیشتر از اینکه دلم بخواد پستاتو دنبال کنم دوست دارم کامنتای فاطمرو بخونم :)))

    همش میام بخونم ببینم بعدش چی شده :)))) عین این سریالای جنایی :)))

  • سُر. واو. شین

    ۲۶ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۳۳

    دیگه وبلاگ من اینجوریه دیگه. از هر گوشه‌ایش یه جاذبه میریزه :))

  • ...

    ۲۶ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۴۱

    راست میگه بگو :))) الان واقعا منم کنکجاوم :)))

    کییی بووودههه؟ :))))

  • سُر. واو. شین

    ۲۷ خرداد ۹۵ ، ۰۱:۳۸

    :)))))

  • ...

    ۲۷ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۰۹

    آهان، در مورد آلبوم چاوشی هم بگم که وقتی مثلا البوم یکی دیگرو (غیر چاوشی D:( گوش میدادم بعد یکی پرسید کدوم آهنگشو دوس داری دو سه تا شو میگفتم، ولی برای آلبوم چاوشی وقتی میپرسن ازم میگم فقط دو تاشو زیاد دوس ندارم D: ینی بقیش عالین، نمیشه گفت اصلا D:

  • سُر. واو. شین

    ۲۷ خرداد ۹۵ ، ۰۱:۳۸

    هوم. چاوشیست دیگر :D 

  • Fatemeh

    ۲۷ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۲۰

    خب جذابیتش به اینه اونی رو که بیشتر از همه گریه و داد بیداد میکرد اصلا روابط حسنه ای باش نداری :) 

  • سُر. واو. شین

    ۲۸ خرداد ۹۵ ، ۰۲:۲۵

    بگو دیگه کی بود؟ :))))

  • خانم والیوم

    ۲۸ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۳۴ وب سایت

    احسنت:)

    تورو خدا بخرید البومای خواننده هارو-_-

  • سُر. واو. شین

    ۲۸ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۲۷

    بخرید ملت. بخرید :D 

  • خانم والیوم

    ۲۹ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۲۱ وب سایت

    همینه هنرمندای ما بعد از چندسال میرن تو دیوار-_-

  • سُر. واو. شین

    ۳۱ خرداد ۹۵ ، ۰۱:۱۵

    چاوشی که فعلا مسیرش با دیوار فاصله داره. تا ببینیم چی میشه :D 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">