به‌ هر‌ حال

یک کمبود

سه شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۲، ۰۲:۳۴ ق.ظ

بعد از تحقیق و تفحص هایی که انجام داده بودم قبلاًها (شاید هم تفحث, مگر شما چند بار در عمرتان کلمه ی تفحص را دیده اید که من اینجا بخواهم درستش را بنویسم؟) متوجه شدم که بلاگ برای پاره کردن تمام قله های موفقیت (من خیلی با ادب هستم و جمله را تغییر دادم) یک امکان فالو کردن کم دارد. فالو کردن یک جمله ی خارجکی است. البته بخش "کردن" اش فارسی است. فقط بخش "فالو" اش خارجکی است. این چیزی که گفتم یک امکان بسیار خوبی است که در یک وبلاگ روی یک دکمه که روی آن دکمه نوشته است Follow کلیک میکنی و باهایش میشود از به روز شدن آن وبلاگ مطلع شد. (بله من از کلمه ی مطلع استفاده کردم)

خوبی این فالو این است که علاوه بر امکان جانبی آن که اطلاع از به روز شدن آن وبلاگ است کلاس خیلی زیادی دارد, مثلا به دوستانت که در بیران از بلاگ دات آی آر و مثلا بلاگفا و میهن بلاگ و این جاهای بی کلاس وبلاگ دارند میگویی آنجایتان بسوزد, وبلاگ من امکان فالو کردن دارد. و این امکان خیلی خوب است. حتی میتوانید آدرس این پست را بهشان بدهید تا بازدیدکننده های من بالا بروند. -البته در اینجا منظورم آمار بازدید کننده هایم بود چرا که خود بازدید کننده های من نمیتوانند از جایی بالا بروند-

بله تعداد بازدیدکننده ها برای من بسیار مهم است و هروقت دیدید که گفتم برایم مهم نیست بدانید خر گیرتان آورده ام, اگر برایم مهم نبود که خب میرفتم این چیز میز ها را در نوت پد مینوشتم نه در اینجا!! ...

۱ ۰
۱ دیدگاه
| اشتراک‌گذاری‌: به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم

این مطلب با برچسب‌های, Follow, جفنگیات, فالو کردن, فالو کردن وبلاگ, پیشرفت بلاگ در تاریخ سه شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۲، ۰۲:۳۴ ق.ظ، توسط سُر. واو. شین منتشر شده است.
  • نازخاتون

    ۳۰ شهریور ۹۲ ، ۰۲:۰۴

    آورین دکتر آورین...

  • سُر. واو. شین

    ۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۲۳

    :^) ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">