به‌ هر‌ حال

نوشتن پست برای پاییز خیلی کار لوس و بی مزه ایه

سه شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۴۶ ق.ظ

امروز هرقدر با خودم کلنجار رفتم که در مورد مهرماه و شروع پاییز احساساتمو بروز ندم دیدم نمیشه. یعنی حتی با وجود سردرد و حال وخیمی که امروز صبح داشتم بازم هر کسی رو دیدم فقط مونده بود بپرم بالا پایین بگم "وای جونمی پاییز داره میاد!"

البته این علاقه ی من به پاییز تاریخچه ی طولانی ای هم نداره. فکر کنم امسال سومین یا چهارمین سالی باشه که به پاییز علاقه دارم. قبلش فکر میکردم بهار به خاطر گوجه سبزایی که داره میتونه بهترین فصل سال باشه. ولی بعد دیدم که نه خیر, پاییز بهتره آقا هیچ ردخوری هم نداره! در این حد که حتی با وجود اینکه چند تا از بدترین خاطرات زندگیم رو از پاییز دارم, بازم باعث نشدن که از این فصل بدم بیاد و کما فی السابق برام محبوب ترین فصل ساله. دلیلش هم فک کنم بارونای توپی باشه که داره و آفتابی که توش کم کم بی رمق میشه. چون اصولاً من از آفتاب بدم میاد و عاشق بارونم. که البته این جمله رو خودتون میتونستین از جمله قبلیش متوجه بشین و نوشتنش حشو محسوب میشه! توجه دارین که بعضیا پاییزو واسه حس و حال عاشقونه و این چیزاش میخوان ولی من از اونجایی که اصلاً انسان مادی گرایی نیستم فقط پاییزو به خاطر خودش دوست دارم !

یادمه پارسال شب یلدا کلی ناراحت بودم هی ساعتو نگاه میکردم و ثانیه های آخر پاییز بغض کرده بودم که دوباره باید 9 ماه صبر کنم تا سال, یه پاییز جدید بزاد!, ولی خب هرچی هم که باشه یکی دیگه ش هم اومد. حالا یه جوری میگم از اومدنش خوشحالم انگار قراره هر روز زیر بارون سحرگاهی تو یه منظره رو به دره با هوای مه گرفته صبحونه مو بخورم بعد برم سراغ پیاده روی و باقی کارای روزانه! درحالی کنکور همچین برام برنامه ریخته که تنها سهمم از پاییز صدای باروناش خواهد بود که از دریچه کولر اتاقم میشنوم !

۱ ۰
۱۱ دیدگاه
| اشتراک‌گذاری‌: به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم به اشتراک بگذاریم

  • کـافه شـعر

    ۰۱ مهر ۹۳ ، ۰۱:۰۲ وب سایت

    نمی دونم ، من خیلی سعی می کنم حسی به پاییز نداشته باشم
    اما انگار یه چیزی تو دلم میگه پاییز فصل عاشقیه ، فصل تنهایی ...
    فصل خودت ...
    نمی دونم ...

  • سُر. واو. شین

    ۰۲ مهر ۹۳ ، ۰۰:۰۴

    هوم ..

  • sina S.M

    ۰۱ مهر ۹۳ ، ۱۸:۴۵ وب سایت

    مطمئن هستم کسی که پاییز رو بخاطر حس و حال عاشقونه و این چیزاش دوست داشته باشه یعنی خود پاییز رو دوست داره :)

    چون اصولن اینکه بگی خود چیزی رو دوست داری نه وابسته هاشو یه حرف محمله . چون اگر برای هرچیزی بخوایم وابسته هاشو بندازیم دور ، فقط یه اسم باقی میمونه .

  • سُر. واو. شین

    ۰۲ مهر ۹۳ ، ۰۰:۰۴

    موافق نیستم!, البته شاید منظورهای متفاوتی داریم. من منظورم اینه که علاقه ای  که به پاییز دارم مثل اینایی نیست که به خاطر خاطره هایی که با دوست دختر یا دوست پسرشون یا خلاصه عشقشون دارن که زیر بارون قدم زدن و دست همو گرفتن و فولان و بیسار. به خاطر خود حال و هوای پاییزه که علاقمندم بهش. و اینکه بهم حس رمانتیک و عاشقونه نمیده. یه حس و حال خوبی میده کلا :D

  • anis

    ۰۱ مهر ۹۳ ، ۱۸:۵۶ وب سایت

    جـــــــــــــــــآ لبهـــــــــ!

  • sina S.M

    ۰۲ مهر ۹۳ ، ۱۵:۵۷ وب سایت

    آهان ! 

  • anis

    ۰۳ مهر ۹۳ ، ۱۱:۳۶ وب سایت

    سهــــــــــــــــلآم خوش حالـــــــــــ شدم سزدینــــــــــ!

    بلهـــــــــ سوممــــــــ
    فیزیکمونـــــــــــ عوض شدهــــــ!

  • کمند سلیمانی

    ۰۳ مهر ۹۳ ، ۲۲:۰۷ وب سایت

    من خودم فرزند پاییزم و در شهری زندگی می کنم هیییییییی شر و شر بارون میباره اما فقط از بارونایی خوشم میاد که بعد از مدت طولانی که هوا گرم بوده می باره و بوی خنک خاک بلند میشه! اصن ی حس خفن ب آدم دس میده مخصوصا یه فنجون نوشیدنی گرم بگیری دستت پنجره رو باز کنی باد بخوره تو صورتت... یاد یکی از سمفونی های دوست عزیزم بتهون خدا بیامرزم میفتم ... یادم نمیاد کدوم شماره بود :)) (همینطوری گفتم ی چیزی گفته باشم :)) )
    هوای بهاری بهترین هواست مخصوصاً این که بری تو جاده دور و برت بجار و شالیزار باشه باد بپیچه تو موهات... یا تو جنگل مثلاً! به هرحال خونه نباشی! اما پاییز حال میده تو خونه باشی! :دی

  • سُر. واو. شین

    ۰۴ مهر ۹۳ ، ۰۰:۰۸

    من کلا دوست دارم یه جایی باشم که به ندرت هوا صاف میشه. همیشه بارون و ابر باشه. مثل فونیکس تو توایلایت مثلا :)) (اگه اسم شهرش درست یادم باشه :-؟)
    کلا هم از گردش خوشم نمیاد و ترجیح میدم تو خونه باشم کلا. حالا بهار یا پاییز :-"

  • (: vuvik

    ۰۴ مهر ۹۳ ، ۲۳:۲۰ وب سایت

    عاشق بارونم کلا! ولی بارونای بهارو ترجیح میدم به بارونای پاییز! روشن ترن! لطیف تر!
    + نمیتونم تصور کنم صدای بارون از کانال کولر بیاد و مثل بارون ندیده ها تا افتادن آخرین قطره ش نشینم پشت پنجره!! چه جوری تحمل میکنی؟!

  • سُر. واو. شین

    ۰۷ مهر ۹۳ ، ۰۰:۳۸

    من بین بارونا تبعیض نمیذارم :-"

    خب منم عین بارون ندیده ها میپرم پشت پنجره ولی زود کنترل خودمو به دست میگیرم باز :))

  • کمند سلیمانی

    ۱۰ مهر ۹۳ ، ۲۳:۲۵ وب سایت

    به تهرانیا حق میدم! من زیاد بارون دیدم بسمه! جاتون خالی اینجا دو روزه بی وقفه داره بلرون میباره اونم شدید!!!!

    من تو بارون عصبی میشم! امروز هم بارونی بود و هم کلی کار داشتم باز هم جاتون خالی اخلاقم از سگم بدتر شده بود :)

  • سُر. واو. شین

    ۱۱ مهر ۹۳ ، ۱۷:۰۴

    اون اخلاق و اینا که میتونه هورمونی باشه :)) ولی حاضرم آب و هوای اینجا رو با اونجا عوض کنم :| :D

  • مهران قندی

    ۱۳ مهر ۹۳ ، ۱۴:۴۳ وب سایت

    اندر ارزش پاییز همین بس که تولد ما در پاییز است..

    بـــعله! دی:!

  • سُر. واو. شین

    ۱۳ مهر ۹۳ ، ۲۳:۳۸

    بوس خدا بر تو و تمام پاییزیان باد :-"

  • آیدین

    ۲۱ مهر ۹۳ ، ۲۱:۵۰

    اِ من نظر نذاشتم :| 


    الان همون حسی که اول مهر نسبت به پاییز داشتی رو داری ؟؟؟ :-؟ 

    اگه نه پس اونم فقط یه تلقین بود :| 

  • سُر. واو. شین

    ۲۵ مهر ۹۳ ، ۱۵:۳۷

    هر روز تکرارش میکنم. دارم :))

    امروز اولین بارونم اومد تشدید شد :-"

  • sina S.M

    ۲۵ مهر ۹۳ ، ۲۰:۱۷ وب سایت

    میشه سن و سال رو بیخیال بشی و پایه تحصیلیتو بگی ؟ نه اینکه تاریخ تولدت خیلی لب مرزه من نمیدونم الان چهارمی یا سوم ؟ 

  • سُر. واو. شین

    ۲۵ مهر ۹۳ ، ۲۱:۲۱

    چهارم درواقع. ولی خب چهارم کلاسو میاره پایین. پیش دانشگاهی ام :))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">